Субота, 18.11.2017, 17:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Макарівський НВК "ЗОШ І ст. - районна гімназія"
Меню сайту
Статистика

Индекс цитирования Seo анализ сайта

Счётчик тиц pr


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Оцініть наш сайт
Оцінка сайту
Всього відповідей: 99
Головна » 2017 » Жовтень » 13 » Адаптація п'ятикласників
19:36
Адаптація п'ятикласників

     Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватися до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі.

     Перехід із молодшої школи до основної пов’язаний із внесенням змін у динамічні стереотипи спілкування, діяльності, а також зі збереженням окремих компонентів попереднього соціального досвіду.

     Здається, тільки-но діти і батьки адаптувалися в початковій школі, як необхідно переходити до п’ятого класу, до середньої школи. Для учнів 5-го класу багато що стає новим і непізнаним: нові вчителі, нові предмети, форми навчання, а іноді і однокласники. Звичайно ж, є діти, які легко й вільно вливаються в шкільну систему вимог, а є діти, які відчувають потребу в допомозі вчителів, батьків, психолога.


     Тому впродовж вересня практичним психологом Макарівського НВК «ЗОШ І ступеня – районна гімназія» було проведено психодіагностичне дослідження серед учнів 5-х класів.


     Результати дослідження такі:

високий рівень адаптації мають 41 % учнів – діти адаптувалися впродовж короткого проміжку часу, не мають жодних проблем з навчанням, у навчальному закладі почувають себе впевнено і комфортно;

достатній рівень адаптації мають 49 % – учні позитивно ставляться до школи, вимоги вчителя сприймають адекватно, уважно слухають вказівки, пояснення вчителя , мають достатній рівень розвитку мислення, сформованість пізнавальної мотивації, сформованість навчальних умінь і навичок, вільно спілкуються з однокласниками і дорослими;

середній рівень адаптації мають 9 % – учні позитивно ставляться до школи, її відвідування не викликає негативних емоцій, але може проявлятися деяка нестабільність в навчанні. Як правило, такі діти мають своє коло спілкування, не прагнуть залучати в нього когось ще, добре ставляться до вчителя, намагаються виконувати його вимоги;

низький рівень адаптації мають 1 % учнів – характерними ознаками є відсутність інтересу до предмета, страх перед учителем. Може бути, що учень знає матеріал, але боїться відповідати на уроці, низька успішність з предмету; заняття іншими справами під час уроку, негативні реакції на зауваження; пошук приводу для залучення уваги вчителя; можливі пропуски уроків. Не сформовані навички навчальної діяльності, неуважні, неорганізовані, не зацікавлені у схваленні або несхваленні дорослих, мають труднощі у спілкуванні з однолітками.

Згідно з цим були надані рекомендації батькам звернутися до психолога. А також варто відвідувати корекційно-розвівальні заняття.


Автор статті: Практичний психолог Кравець М.В.

 
 
 

 

Переглядів: 89 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання  

Корисні посилання
Погода

волог.:

тиск:

вітер:


Макарів © 2017

Макарівський НВК "ЗОШ І ст. - районна гімназія"

08000, Київська область, Макарівський район, смт. Макарів, вул. Ватутіна, 10; тел. 045 (78) 5-26-68; @-mail:makgymnasia@i.ua