План роботи
методичного об’єднання вчителів
художньо-естетичного напрямку та фізичної культури
Макарівського НВК
«ЗОШ І ступеня – районна гімназія»
на 2015/2016 н. р.
Проблема МО:
Удосконалення та підвищення ефективності уроку,
як основної форми всебічного розвитку
здорової особистості, здатної до самореалізації
2015/2016 н. р.
На засіданнях МО у 2014/2015 розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу у навчальних закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання предметів художньо-естетичного напрямку та фізичної культури, велися огляд та обговорення педагогічної літератури та преси. За рік було проведено чотири засідання. Вчителі вивчали якість знань, умінь та навичок учнів, рівень їх обізнаності в дисциплінах. Проводились предметні олімпіади, спортивні змагання, конкурси, фестивалі. Було організовано відвідування уроків та позакласних заходів з метою обміну досвідом. Протягом року були проведені предметні тижні з музики, художньої культури, хореографії, образотворчого мистецтва, фізичної культури, в яких учні брали активну участь, а переможці були нагороджені призами та грамотами.
Вчителі ШМО брали активну участь у районних семінарах та конкурсах.
Методичне об’єднання вчителів художньо-естетичного напрямку та фізичної культури у 2015/2016 н. р. працюватиме над проблемою: «Удосконалення та підвищення ефективності уроку, як основної форми всебічного розвитку здорової особистості, здатної до самореалізації».
Потрібно приділяти належну увагу самоорганізації та саморозвитку школярів, направляти учнів на самостійне опрацювання нового матеріалу з впровадженням новітніх технологій, вчити учнів відповідальності, досягнення поставленої мети засобами інноваційних технологій, правильно ставити цілі та завдання, робити правильні висновки.
Обговорювати результати навчальних досягнень учнів. Згідно навчального плану проводити всі заплановані заходи. Поширювати власний педагогічний досвід засобами проведення відкритих уроків, семінарів, виступаючи на засіданнях шкільного та районного методичних об’єднань.
На засіданнях МО розглянути такі питання:
- Обговорення та затвердження плану роботи МО на 2015/2016 н. р.
- Обговорення програм та пояснювальних записок до них, обов’язкових та альтернативних підручників до них, структури навчання.
- Затвердження календарних планів та планів факультативів, гуртків, секцій.
- Взаємовідвідування уроків та обмін досвідом.
- Обговорення нових програм та підручників для учнів.
- Провести та узагальнити результати предметних тижнів.
- Огляд новин педагогічної та методичної літератури.
- Взяти участь у предметних олімпіадах різних етапів, конкурсах, фестивалях, спортивних змаганнях.
Завдання ШМО вчителів художньо-естетичного напрямку та фізичної культури на 2015/2016 н. р.
- Забезпечити професійне, культурне і творче зростання педагогів.
- Забезпечити своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання і виховання учнів.
- Вивчати і впроваджувати в практику сучасні технології навчання, застосовувати різні форми і методи проведення уроку.
- Допомагати вчителям в організації самоосвіти.
ІІ. Список членів ШМО
№ |
П.І.П. вчителя |
Педагогічний стаж |
Рік народження |
Категорія, звання |
1. |
Янковська Людмила Вацлавівна |
42 р. |
1956 |
Спеціаліст |
2. |
Дідик Тетяна Валентинівна |
5 р. |
1972 |
Спеціаліст |
3. |
Нагорна Світлана Вікторівна |
3 р. |
1990 |
Спеціаліст |
4. |
Косарєв Віталій Олександрович |
1 р. |
1982 |
Спеціаліст |
5. |
Жгут Олександр Валерійович |
3 р. |
1989 |
Спеціаліст |
6. |
Левченко Віталій Анатолійович |
2 р. |
1981 |
ІІ категорія |
ІІІ. Підвищення фахового і методичного рівня членів ШМО
№ |
П.І.П. |
Проблема, над якою працює вчитель |
Рік проходження курсів |
Рік атестації |
1. |
Янковська Людмила Вацлавівна |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва та художньої культури, як засобу підвищення рівня естетичного виховання та розвитку учнів |
2014 |
2016 |
2. |
Дідик Тетяна Валентинівна |
Хореографічна культура, як чинник творчого розвитку особистості учня |
2014 |
- |
3. |
Нагорна Світлана Вікторівна |
Пошук шляхів розвитку образного мислення на уроках образотворчого мистецтва |
2010 |
2016 |
4. |
Косарєв Віталій Олександрович |
Використання різних методів для підвищення активності учнів на уроках фізкультури |
- |
- |
5. |
Жгут Олександр Валерійович |
Розкриття та розвиток спортивних здібностей учнів на уроках фізичної культури та гурткових заняттях |
- |
2016 |
6. |
Левченко Віталій Анатолійович |
Формування в учнів умінь і навичок самостійних занять фізичними вправами |
2015 |
2015 |
ІV. Вивчення стану рівня навчальних досягнень
- Проведення І етапу Всеукраїнської олімпіади з образотворчого мистецтва. Виділити переможців, які братимуть участь у ІІ етапі.
- Провести контрольні роботи (згідно річного плану), зрізи знань учнів згідно плану районного методичного кабінету
- . План проведення засідань шкільного МО вчителів художньо-естетичного напрямку та фізичної культури
Засідання №1 (серпень)
1. Аналіз роботи методичного об'єднання за минулий рік
2. Обговорення та затвердження плану роботи МО вчителів художньо-естетичного напрямку та фізичної культури на 2015/2016 н.р.
3.Опрацювання інструктивно-методичних рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2015/2016 н.р. відповідно до Державного стандарту
4.Організація підготовки шкільного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів
5.Погодження календарно-тематичних планів
Засідання №2 (грудень)
1. Розвиток інноваційної особистості учня засобами технології критичного мислення
2. Використання матеріалів інтернет-сайтів і новинок методичної літератури для ознайомлення з досвідом роботи учителів України, області, району
3.Обговорення проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін
4. Використання тестів на уроках
Засідання №3 (лютий-березень)
- ІКТ - як основа сучасного уроку
- Управління навчальною діяльністю учнів на уроках як засіб формування соціально значущих якостей особистості.
- Управління освітнім процесом через використання інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва та художньої культури.
- . Використання інтерактивних методів навчання та організація ігрової діяльності на уроках: музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, трудового навчання, художньої культури.
Засідання №4 (травень)
1. . Огляд новинок педагогічної та методичної літератури
2. Підсумки роботи методичного об'єднання
3. Ярмарок педагогічних ідей (проект плану роботи на наступний рік)
4. Аналіз навчальних досягнень учнів з предметів художньо-естетичного циклу та фізичної культури.