Неділя, 15.12.2019, 14:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Макарівський НВК "ЗОШ І ст. - районна гімназія"
Меню сайту
Статистика

Индекс цитирования Seo анализ сайта


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Оцініть наш сайт
Оцінка сайту
Всього відповідей: 138

Соціальний педагог

Соціальний педагог Макарівського НВК «ЗОШ І ступеня – районна гімназія»

 

Освіта – вища (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова)

 

Педагогічний стаж роботи –

3 роки

Педагогічне кредо - «Кожна дитина – єдина, неповторна квітка, якій потрібно допомогти розквітнути».

 

 

Соціальний педагог– це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. Соціальний педагог – соратник дитини, і його мистецтво полягає в тому, щоб не робити все за дитину, а залучати її до діяльності.

Напрямки роботи соціального педагога:

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

- організація роботи з "важкими” дітьми;

- професійне самовизначення старшокласників;

- допомога щодо організації роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;

- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів

- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

- організація роботи з дітьми пільговихкатегорій;

- методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

- діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

- соціально-перетворювальна робота;

- профілактична (просвітницька) робота;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громадськістю.

У яких випадках звертатися до соціального педагога?

  • Якщо у твоїй родині є проблеми, які тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
  • Якщо хтось примушує тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують твою гідність, а ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
  • Якщо ти відчуваєш, що тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
  • і просто коли тобі здається, що всі інші відвернулися від тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє...

 

В гімназії за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

- діти-сироти;

- діти, позбавлені батьківського піклування;

- діти-напівсироти;

- діти трудових мігрантів;

- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- діти, загиблих батьків при виконанні службових обовязків;

- діти-інваліди;

- діти з багатодітних родин;

- діти з малозабезпечених родин.

Дитина сирота

Це дитина, у якої:

  • батьки померли;
  • мати померла, дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері.

Дитина позбавлена батьківського піклування

Це дитина, яка залишилася без батьківського піклування, тому що:

  • батьки були позбавлені батьківських прав;
  • дитину відібрали у батьків за рішенням суду;
  • батьки визнані судом зниклими без вісті;
  • батьки визнані судом померлими;
  • батьки визнані недієздатними;
  • батьки знаходяться в місцях позбавлення волі;
  • батьки знаходяться під вартою під час слідства;
  • батьки знаходяться у розшуку;
  • тривала хвороба батьків, яка зашкоджує виконанню батьківських обов’язків;
  • батьки невідомі.

Дитина-напівсирота

  • Дитина, в якої помер один з батьків.
  • Дитина з багатодітної родини
  • Дитина мешкає в родині, де виховується три та більше дітей до 18 років (зокрема, які знаходяться під опікою або піклуванням).

Дитина, яка постраждала в наслідок аварії на ЧАЕС

  • Це дитина, у якої: батько або один з батьків мають статус постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС, що підтверджено посвідченням.
  • Дитина з вадами
  • Статус дитини з вадами надає медичний заклад ( посвідчення).

Дитина з малозабезпеченої родини

  • Малозабезпечена родина - це родина, яка стоїть на обліку в Управлінні праці та соціального захисту населення та отримує там допомогу.

Дитина батька/матері учасника бойових дій

Статус дитини підтверджується посвідченням батьків, яке засвідчує що він був учасником бойових дій.

Дитина одинокої матері

Дитина, яку виховує тільки мати, тому що:

  • дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері;
  • батько дитини помер (або батько дитини визнаний судом без вісті відсутнім, або батько дитини визнаний судом померлим, або батько дитини визнаний недієздатним, або батько дитини знаходиться у розшуку), до того ж, призначити дитині пенсію через втрату годувальника неможливо, бо він не мав достатнього трудового стажу.

Одинокі матері стоять у обліку в УТСЗН та отримують там на дитину допомогу одинокої матері.

 

Соціально-правовий захист учнів незахищених категорій, а саме:

  • вивчення соціально-психологічних особливостей дітей та соціально-педагогічного впливу мікросередовища навчального закладу на вихованців шляхом спостереження, бесід, опитування, інтерв’ювання, тестування, аналізу документів тощо;
  • захист прав та інтересів дітей, що здійснюється через дотримання положень міжнародних та вітчизняних нормативно-правових документів в умовах навчально-виховного закладу; захист прав дітей, що є представниками національних меншин; сприяння дітям та батькам в отриманні гарантованих їм пільг;
  • виявлення дезадаптованих дітей, встановлення причин дезадаптації та надання їм необхідної допомоги;
  • проведення просвітницько-профілактичної роботи з учнями та батьками;
  • корекція стосунків, способів соціальної дії, посередництво в творчому розвитку особи та групи, які сприятимуть оволодінню підлітками новим досвідом, допомозі в розблокуванні позитивних емоцій, створенні ситуації успіху, зміні уявлень вихованця про своє «Я», підтримці ініціатив окремого учня чи групи, створенні умов для самореалізації;
  • стимулювання соціально-значимої діяльності учнів: залучення до діяльності дитячих та молодіжних організацій; залучення до занять у гуртках, секціях тощо;
  • стимулювання та підтримка соціальних ініціатив учнів;
  • вивчення особливостей життєдіяльності дітей в умовах сім’ї шляхом обстеження матеріально-побутових умов проживання сім'ї, соціального інспектування та забезпечення за необхідності соціального патронажу та соціального супроводу сім’ї;
  • організація моніторингу з метою своєчасного виявлення та вирішення соціально-педагогічних проблем дітей, батьків, педагогічного колективу;
  • налагодження взаємодії з представниками педагогічного колективу, інших інститутів соціального виховання, громадськості.

 

 

 

 

Профілктична робота соціального педагога освітнього закладу з попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків

  1. Виявлення дітей, які мають труднощі у навчанні, проблеми в поведінці й ознаки емоційних розладів:
  2. Бесіди з вчителями, класними керівниками;
  3. Спостереження в класах;
  4. Тестування, анкетування учнів;
  5. Робота соціального педагога з сім’єю, рекомендації щодо перебудови сімейних стосунків, стилю виховання;
  6. Рекомендації вчителям про вибір індивідуального педагогічного стилю спілкування з дитиною;
  7. Соціально-педагогічна просвіта вчителів та батьків:
  • соціально-психологічні семінари;
  • батьківські лекторії;
  • виступи на батьківських зборах;
  • індивідуальні консультації, бесіди, тренінгові заняття.

 

Рекомендації учням

Інтернет-Шахрайство. Як зробити Інтернет безпечнішим

Що таке Інтернет? Ризики та небезпеки

  • Кібер-булінг
  • Небажаний контент
  • Виманювання інформації з метою шахрайства
  • Віруси
  • Кібер-грумінг

Інтернет (від англ. Internet)— всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж. Інтернет становить фізичну основу для розміщення величезної кількості інформаційних ресурсів і послуг, таких як взаємопов'язані гіпертекстові документи Всесвітньої павутини (World Wide Web — WWW) та електронна пошта (англ. e-mail, або email, скорочення від electronic mail) — популярний сервіс в інтернеті, що робить можливим обмін даними будь-якого змісту (текстові документи, аудіо-відео файли, архіви, програми).

 

Одна із форм переслідування дітей та підлітків Кібер-булінг.

1. Кібер-булінг Кібербулінг (кібер-знущання) - це віртуальний терор, найчастіше підлітковий. Отримав свою назву від англійського слова bull - бик, із спорідненими значеннями: агресивно нападати, ятрити, задирати, чіплятися, провокувати, дошкуляти, тероризувати, труїти. Кібербулінг ще перекладають, як кіберзапугування.

2. Кібер-булінг - обмін короткими емоційними репліками між двома і більше людьми, розгортається зазвичай в публічних місцях Мережі. Іноді перетворюється у затяжний конфлікт (holywar - священна війна).

Перепалки (флеймінг) - повторювані образливі повідомлення, спрямовані на жертву (наприклад, сотні SMS на мобільний телефон, постійні дзвінки), з перевантаженням персональних каналів комунікації.

Нападки - постійні виснажливі атаки або поширення образливої та неправдивої інформації. Текстові повідомлення, фото, пісні, які часто мають сексуальний характер.

Наклеп (denigration) - переслідувач позиціонує себе як жертву, використовуючи її пароль доступу до аккаунт в соціальних мережах, в блозі, поштою, системі миттєвих повідомлень, або створює свій аккаунт з аналогічним нікнеймом і здійснює від імені жертви негативну комунікацію.

3. Небажаний Контент -це будь-яка інформація, що міститься на сайті, в блозі користувача або на сторінці в соціальній мережі. Це може бути текст, відео, аудіо, графічне зображення.

Небезпечний контент - інформація, що представляє загрозу або викликає неприязнь.

4. Виманювання інформації з метою шахрайства.

Шахрайство — заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою.

Фíшинг (англ. phishing— рибальство) — вид шахрайства, метою якого є виманювання у довірливих або неуважних користувачів мережі персональних даних клієнтів онлайнових аукціонів, сервісів з переказування або обміну валюти, інтернет-магазинів.

Вішинг (vishing — voice phishing) названий так за аналогією з фішингом - поширеним мережевим шахрайством. Схожість назв підкреслює той факт, що принципової різниці між вішинг і фішингом немає. Основна відмінність вішинг в тому, що так чи інакше задіюється телефон.

Фармінг (англ. pharming) - це процедура скритного перенаправлення жертви на помилкову IP-адресу. Для цього може використовуватися навігаційна структура (файл хостів, система доменних імен (DNS)).

5. Віруси.

Файлові– заражають файли *.exe, *.sys, *.dll.

Завантажувальні (бутові, від англ. boot – завантаження)– заражають завантажувальні сектори дисків і дискет.

Макровіруси – заражають документи з макросами (*.doc, *.xls, *.mdb).

Поліморфні– при кожному новому зараженні небагато змінюють свій код.

Мережеві віруси – розповсюджуються через комп’ютерні мережі.

Хробаки – розповсюджуються через електронну пошту.

6. Кібер-грумінг - спеціальний термін, який визначає дії зловмисників для розбещення дітей та використанню їх в сексуальних цілях. Як правило, все починається з віртуального спілкування. Часом докучанням все і закінчується, але часто злочинці втираються в довіру до дитини і намагаються організувати особисту зустріч. Шахраї дуже добре ознайомлені з особливостями вікової психології дитини і досить легко можуть встановлювати з нею контакт в соціальних мережах, форумах. Починаючи з віртуального спілкування і входячи в довіру до дитини, злочинці пропонують "потоваришувати", а потім поступово переходять до розмов про зустріч у реальному житті і переводять тему спілкування в сексуальну площину.

 

ПАМЯТАЙ!

В Інтернеті, зокрема в соціальних мережах, повідомляй про себе лише ті факти, які допомагають цікавому спілкуванню. Додавай до друзів лише тих людей, яких знаєш в реальному житті.

Спілкування небезпечно:

  • Повідомляти свою адресу, номер телефону;
  • Додавати до ―друзів незнайомців;
  • Викладати власні фотографії в загальному доступі .

Безпечно:

  • Повідомляти своє ім’я, вік;
  • Говорити про свої захоплення та вподобання;
  • Додавати до ―друзів однокласників, родичів, знайомих;
  • Обмежити доступ до своїх даних лише для друзів.

Знайомства Небезпечно:

  • Розповідати особисту інформацію про себе та батьків;
  • Надсилати незнайомцям свої фотографії;
  • Приймати запрошення зустрітись з віртуальними знайомими в реальному житті;
  • Не вір усьому, що кажуть про себе віртуальні знайомі. Будь-хто може користуватися соціальними мережами, форумами, чатами, видаючи себе за іншого.

Безпечно:

  • Заводити нових друзів у мережі;
  • Обговорювати з ними загальні цікаві теми (фільми, музика, хобі, спорт тощо);
  • Використовувати псевдоніми (ніки).

Небезпечно:

  • Відкривати повідомлення та вкладені в них файли від незнайомих людей;
  • Відповідати на спам- повідомлення;
  • Пересилати ―листи щастя‖ по електронній пошті чи в соціальних мережах.

Безпечно:

  • Використовувати окрему електронну адресу для реєстрації на форумах і т.д.;
  • Видаляти всі підозрілі повідомлення від незнайомців;
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання  

Ми у соціальних мережах
Корисні посилання
Погода

волог.:

тиск:

вітер:


Макарів © 2019

Макарівський НВК "ЗОШ І ст. - районна гімназія"

08000, Київська область, Макарівський район, смт. Макарів, вул. Ватутіна, 10; тел. 045 (78) 5-26-68; @-mail:makgymnasia@i.ua

  Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license


     
Створити безкоштовний сайт на uCoz