П`ятниця, 15.12.2017, 02:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Макарівський НВК "ЗОШ І ст. - районна гімназія"
Меню сайту
Статистика

Индекс цитирования Seo анализ сайта

Счётчик тиц pr


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Оцініть наш сайт
Оцінка сайту
Всього відповідей: 101
Головна » 2017 » Вересень » 28 » Адаптація першокласників
09:45
Адаптація першокласників

Бути готовим до школи –

не означає вміти читати, писати і рахувати.

Бути готовим до школи –

означає бути готовим всьому цьому навчитися.

Венгер Л.А.

 

      Дитина пiшла в перший клас…Вiдбувається змiна провiдних видiв дiяльностi: мiсце гри поступово займає навчання. Яким воно буде? Чи буде воно упішним для дитини? Адже новi обов’язки вимагають вiд дитини зiбраностi, затрат духовних i фiзичних сил.

     Пристосування (адаптацiя) дитини до школи вiдбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зi значним напруженням усiх систем органiзму. Лише через 4 – 5 тижнiв поступово пiдвищуються та стають бiльш стiйкими показники працездатностi, у дитини спадають напруження та тривожнiсть.

     Залежно вiд стану здоров’я, сiмейної ситуацiї, відвiдування чи не вiдвiдування дитячого садочка, адаптацiя до школи має рiзний перебiг.

     Для попередження можливих негативних явищ та виявлення труднощів адаптації, практичним психологом Макарівського НВК «ЗОШ І ступеня – районна гімназія» проведено спеціальне психологічне дослідження. Метою дослідження було виявлення загальних зон труднощів у адаптації першокласників до навчання в школі,а також дітей,що мають проблеми у поведінці.

     Відповідно до загальних результатів дослідження в цьому навчальному році ВИСОКИЙ рівень адаптації мають 28 % учнів.

     Ці діти адаптувалися до школи впродовж перших двох тижнів навчання, швидко влилися в колектив,освоїлися в школі,набули друзів в класі,у них майже завжди гарний настрій,вони доброзичливі,сумлінно і без напруги виконують всі вимоги вчителя.

     ДОСТАТНІЙ рівень адаптації мають 44 % учнів.

     Учні позитивно ставляться до школи, вимоги вчителя сприймають адекватно,навчальний матеріал засвоюють легко,уважно слухають вказівки,пояснення вчителя,виконують доручення без зовнішнього контролю,виявляють великий інтерес до навчальної роботи,старанні,готуються до всіх уроків,займають в класі високе статусне становище.

     СЕРЕДНІЙ рівень адаптації мають 23 % учнів.

Учні позитивно ставляться до школи, її відвідування не викликає негативних емоцій,розуміють навчальний матеріал,якщо вчитель пояснює його детально та наочно;засвоюють основний зміст навчальних програм; зосередженні і уважні при виконанні завдань,але при умові контролю з боку дорослих; зосередженні тільки тоді,коли займаються чимось цікавим; готуються до уроків та готують домашні завдання майже завжди; товаришують з багатьма однокласниками.

     НИЗЬКИЙ рівень адаптації мають 5 % учнів.

     В цих дітей соціально-психологічна адаптація пов`язана із значними труднощами. Вони не засвоюють навчальну програму,у них відмічаються негативні форми поведінки,різкий прояв негативних емоцій. Учні байдуже ставляться до школи ; новий матеріал засвоюють фрагментарно,знають по прізвищах і іменах не всіх однокласників.

     Отже,в цілому рівень адаптації першокласників до навчання в школі є достатній. Учні, які мають низькі показники за всіма або більшістю досліджуваних аспектів потребують подальшого супроводу з боку вчителів, батьків та психолога. Відповідні рекомендації надані.


Автор статті: практичний психолог Кравець М.В.

 
 
 

 

Переглядів: 168 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання  

Корисні посилання
Погода

волог.:

тиск:

вітер:


Макарів © 2017

Макарівський НВК "ЗОШ І ст. - районна гімназія"

08000, Київська область, Макарівський район, смт. Макарів, вул. Ватутіна, 10; тел. 045 (78) 5-26-68; @-mail:makgymnasia@i.ua